Green Boy Günceli

posted on 1 yorum

Evet arkadaşlar yeni bir güncelle birlikteyiz. "Green Boy" Webtoon Garden grubunun başladığı ama çevirmen eksikliği yüzünden askıya alınmış bir projeydi. Spor türünü sevdiğim için Webtoon Garden grubundan seriyi alıp alamayacağımı sordum sağolsunlar seriyi bana devrettiler. Onlara buradan tekrardan teşekkür etmek istiyorum.

Daha önceden tek başıma olacağımı söylemiştim ama çevirmenlik yapıp aynı zamanda editörlük ve balon silicilik yapma baya zor ve aşırı vaktimi harcıyor. Sohbette bir arkadaşımız balon silicilik yapacağını söyledi sağolsun çok yardımı dokundu bana yüküm biraz daha hafiflemiş oldu. WTL'ye teşekkür edip hoş geldin demek istiyorum.

Daha önce Green Boy serisini okumamış olan varsa konusu şöyledir:

Şampiyonluğu hedefleyen durdurulamaz bir kız, Jae-In! Ve Jae-In'e aşık olan saf bir çocuk, Tae-Jin! Zorluklarla dolu şampiyonluk mücadelesi ve bir aşk hikayesi.
Webtoon Garden grubundan alıntıdır.

0-22 arası bölümleri buradan indirebilirsiniz

Online Okuma

Ben 23. bölümden itibaren devam ediyorum bu projeye 23. bölümün indirme be online okuma linki 
 

İyi okumalar...

Title: Green Boy Günceli
Rating: 10 out of 10 based on 24 ratings. 5 user reviews.
Writed by Unknown

1 yorum:

Ellerinize emeğinize sağlık :)
Teşekkürler :)

ReplyDelete