İlk Güncel

posted on 10 yorum


Merhaba arkadaşlar, ilk güncelimizle birlikteyiz. Öncelikle webtoondan bahsedelim; bu serinin adı Fable çizimleri hoşuma gittiği için bu seriyi aldım hikayesini okumadan direk çevirdim ama güzel bir seriye benziyor. 

Şimdi site hakkında konuşayım çeviri grubu felan değilim tek kişiyim. Yani yalnızım ve yalnız kalmayı planlıyorum.Tek başıma bu seriyi güncele getirip bir seri daha alıp gül gibi geçinmeyi düşünüyorum.Güncel zamanlarını sitede belirteceğim ama her an süpriz yapıp erkenden de ekleyebilirim.Yai arada bakmanızın faydası var.Neyse yazıyı uzatmadan ilk güncelimi vereyim. Batoto'dan okuma linkini paylaşıyorum sadece eğer çok istek olursa indirme linkinide paylaşabilirm.Hadi size iyi okumalar...

Batoto Linki:

Title: İlk Güncel
Rating: 10 out of 10 based on 24 ratings. 5 user reviews.
Writed by Unknown

10 yorum

Fable için teşekkürler devamını getirirsin umarım

ReplyDelete

Çok teşekkür ederim.Unity Fansub olarak çok kaliteli işler ortaya koyuyorsunuz.Başarılarınızın devamını dilerim.

ReplyDelete

Keyifli bir seriye başlamışsın. Zaten daha yeni de bir seri olması açısından, artı bir yanı daha olmuş.

Teşekkürler, ve kolay gelsin.

ReplyDelete

Teşekkürler, umarım çok fazla kişiye hitap eden bir seri olur. Yorumun için tekrardan teşekkürler ve keyifli okumalar... :)

ReplyDelete

Güncel için teşekkürler seri güzele benziyor devamını bekliyorum :)

ReplyDelete

Güzel yorumun için sağol.Elimden geldiğince çevirip editlemeye devam :)

ReplyDelete

Çok teşekkür ederim :)

ReplyDelete

Öncelikle blogunuz hayırlı olsun :) Serinin çizimleri gayet güzel :)
Ellerinize sağlık :)
Teşekkürler :)

ReplyDelete

Teşekkürler böyle güzel yorumlar olduğu sürece seve seve devam ederim çevirmeye :)

ReplyDelete