WTL Günceli

posted on 4 yorum

Bu günceli bu kadar çabucak verceğimi beklemiyordum. Yeni gelen arkadaşımız WTL sayesinde çeviri bittiği günde editörlüğü sayesinde hemen bitti.Son kontrolü yapar yapmaz hemen bölümü paylaşıyorum. Bu bölümde WTL'nin katkısı çok olduğundan güncele onun ismini verdim. Çevirisi dışında hiç birşeye dokunmadım. O yüzden buradan ona teşekkür ediyorum.

Yukarıda gördüğünüz resme gelecek olursak. İnternette dolaşırken gördüm çok hoşuma gitti. Türkçeye çevirip sizinde okumanızı istedim. Belki artık her güncelde böyle resimler paylaşabilirim...

Evet şimdi gelelim güncele. Fable'nin 1. bölümü sizlerle iyi okumalar...


Title: WTL Günceli
Rating: 10 out of 10 based on 24 ratings. 5 user reviews.
Writed by Unknown

4 yorum

Güncel için teşekkürler.
Güzel olur güncelde böyle resimler paylaşman.
WTL arkadaşın gelmesi iyi oldu :)

ReplyDelete

WTL baya hızlı çeviri bitmeden edit bitiyor nerdeyse :D benim üşengeçliğim yüzünden günceli biraz geç veriyoruz :'D

ReplyDelete

çok renkli bir bölüm olmuş. teşekkürler :)

ReplyDelete

Güncel için çok teşekkürler ellerinize sağlık çok sağ olun

WTL hoş geldin sefalar getirdin başarılar dilerim.

ReplyDelete