"Nasıl Hayalet Görürsün?" Günceli

posted on 7 yorum


Bu seferki güncelde tek sayılık bir korku,gizem türünde bir Manhwa paylaşmak istedim. 

Konusu : Evde yalnız bir adam gecenin bir yarısında internette takılırken bir makale görür. Makale nasıl hayalet görüleceği hakkındadır. Bu abimizde meraktan bunu deniyor ve olaylar gelişiyor.

Lütfen seri ve çeviri hakkında yorum yazarsanız sevinirim. Keyifli okumalar.

Dip not: Manhwayı aşağıdaki müzik ile birlikte okumanızı tavsiye ederim.

Batoto Linki:

Title: "Nasıl Hayalet Görürsün?" Günceli
Rating: 10 out of 10 based on 24 ratings. 5 user reviews.
Writed by Unknown

7 yorum

bölüm için teşekküler :) faklı bi deneyim oldu. birde bu tip korku gerilim serilerine el atmayı düşünür müsün?

ReplyDelete

Aslında olabilir ama kısa olması gerek uzun bir seriye tek başıma başlamak pek gözüm yemez açıkçası. Varsa bir önerin çevirmeyi düşünebilirim. İlgin için teşekkürler :)

ReplyDelete

aklımda olan enteresan bir seri var aslında american ghost jack diye günceli 21 bölüm
hala da devam ediyor sana fazla gelir mi bilmiyorum ama bir incele istersen
batotoda ingilizcesi yok
http://tapastic.com/episode/40099 burdan bakabilirsin

ReplyDelete

Öncelikle evet biraz uzun bir seri en azından bölümün uzunluğu öyle. Çevirsem bile editi ve temizlemesi uzun ve zor olacak. Sadece çeviri yapsaydım belki alabilirdim ama zaten şuan 2 seri almış bulunmaktayım. O yüzden şuanlık düşünmüyorum. İleride alınmazsa belki alabilirim. Kısadan kastım 4-5 bölümlük mini bir öyküydü :D şuanlık green boy serisine odaklansam mı diye düşünüyorum herşeyi oluruna bıraktım artık kafama göre yapıcağım birşeyler :D ama önerin için teşekkür ediyorum dediğim gibi belki ileride çeviririm ama şuanlık düşünmüyorum.

ReplyDelete
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Öncelikle 2.günceliniz hayırlı olsun seri Çeviri kalitesi ve Font baya güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık

Edit:Düzenleme

ReplyDelete

teşekkür ederim font seçimini özenerek yaptım elimden geldiğince çevirmeye çalıştım beğenildiyse ne mutlu bana :D

ReplyDelete